Bliv ringet op!

Udfyld formularen og bliv ringet op omkring en kundetilfredshedsundersøgelse.

kundetilfredshedsundersgelse

Kundetilfredshedsundersøgelse

Driver du en butik, park, museum eller et sted, hvor der dagligt kommer kunder for at købe eller modtage hjælp? Så kan en kundetilfredshedsundersøgelse være til stor gavn for dig. Hos Motivas har vi stor ekspertise inden for kundetilfredshedsundersøgelse, hvor vi tilbyder en række forskellige løsninger. 

Gennem måling af kundetilfredsheden, kan du blive endnu klogere på, hvordan dine kunder oplevede at være i din forretning. Det er værdifuld viden, da dine kunder har direkte indflydelse på forretningens fremtid. Ved at måle de forskellige tiltag i forretningen gennem kundetilfredshedsundersøgelser, kan der blive truffet databaserede beslutninger i forhold til tiltag inden blandt andet salg & service.

Løsninger til kundetilfredshedsundersøgelser

Hos Motivas tilbyder mobil, tablet og PC-kiosk til hurtig, let og værdifuld feedback fra jeres kunder og/eller medarbejdere. Alt data indsamles, gemmes, og kan let og hurtigt eksporteres i alle gængse formater, så der let kan træffes beslutninger ud fra den indsamlede data.

Når vi foretager kundetilfredshedsundersøgelser benytter vi hardware, hvor kunden kan give 3 forskellige typer af feedback. Tilfreds, neutral eller utilfreds. Indbygget i hardwaren er et spamfilter, der sorterer ugyldige kliks fra, så der fåes et mere retvisende billede af undersøgelsen.

Vil du vide mere?

Ønsker du at høre mere omkring kundetilfredshedsundersøgelse, samt hvordan vi kan hjælpe dig? Så kontakt os via nedenstående oplysninger eller gennem formularen i venstre side.

Kim Hannibal
Partner

  Transportbuen 5A
 4700, Næstved

2392 8545
kim@motivas.dk

SKAL VI HJÆLPE DIG?

Udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig inden for 24 timer.

Læs også om kundetilfredshedsmåling.

Skriv her og tryk 'Enter' for at søge